Despre mine

Timişoara, Banat, Romania
Imi place să scriu, deşi n-am publicat nimic spectaculos până acum. Mă laud cu câteva articole de presă reuşite. Îmi plac oamenii, dar urăsc minciuna, invidia, bârfa. Ascult muzică când sunt trist. Şi scriu ca să pot redeveni EU.

vineri, mai 23, 2008

Pitici pe creier

Ne împiedicăm de ei aproape la fiecare pas. Unii sunt ironici, alţii răutăcioşi sau mincinoşi. Nici unul nu e bun 100%. De ce? Pentru că sunt pitici. Iar complexul de a fi pitic te face un pic mai rău decât ar fi normal. Şi e firesc aşa. Numai că piticul de care mă lovesc eu la fiecare pas începe să-mi strice buna dispoziţie tot mai des. Încerc să îi vorbesc blând, să îl înţeleg. La un moment dat nu mai rezist. Explodez. Piticul e răutăcios, ciudat, fals. Minte cum deschide gura. Se dă lovit. E victimă parcă în fiecare zi, iar eu nu reuşesc să scap de sentimentul că are impresia că ne poate juca pe toţi pe degete. Cam aşa e piticul ăsta. Piticii sunt peste tot. Sunt mulţi şi răi. Şi, mai mult decât atât, vor să ne conducă. Ei, piticii, ar vrea să fie şefii noştri, doar-doar ar putea scăpa de complexul de inferioritate care-i macină. Am mai spus azi că nu-mi plac piticii?

Niciun comentariu: