Despre mine

Timişoara, Banat, Romania
Imi place să scriu, deşi n-am publicat nimic spectaculos până acum. Mă laud cu câteva articole de presă reuşite. Îmi plac oamenii, dar urăsc minciuna, invidia, bârfa. Ascult muzică când sunt trist. Şi scriu ca să pot redeveni EU.

sâmbătă, mai 24, 2008

Nehotărâre

Uneori nu ştiu cum să răspund unor provocări. Alteori nu ştiu să iau o hotărâre. Sunt confuz. Nu mai ştiu ce vreau în lumea asta. Problemele zilnice mă copleşesc. Sunt tânăr şi încerc din răsputeri să ajung la mal. De multe ori înot împotriva curentului. E greu, dar încă mai am suflu. Mai rezist. Încă puţin.
Uneori îmi vine să plec în lume. N-am motor pentru asta, iar în maşină mă simt ca la închisoare. Nu sunt liber. Ori totul, ori nimic! Nu am acceptat niciodată cu uşurinţă locul 2.
Azi e o zi frumoasă. Semi-însorită, semi-noroasă. O zi în care nu poţi face nimic. Şi dacă vrei să ieşi la iarbă verde, sigur va ploua. Poate de asta sunt nehotărât. Poate mi-e prea frică de destin. Îmi place să îmi calculez paşii şi mă supăr dacă nu reuşesc. Sunt un naiv. Un naiv bine înfipt în realitate. Ce mă enervează nehotărârea asta!

Niciun comentariu: