Despre mine

Timişoara, Banat, Romania
Imi place să scriu, deşi n-am publicat nimic spectaculos până acum. Mă laud cu câteva articole de presă reuşite. Îmi plac oamenii, dar urăsc minciuna, invidia, bârfa. Ascult muzică când sunt trist. Şi scriu ca să pot redeveni EU.

duminică, iunie 08, 2008

Despre love şi alte nebunii

Tocmai am vizionat un film "de fete": Sex and The City - The Movie. Un film în care dragostea ne este prezentată aşa cum este ea: suavă, nebunească, dureroasă, întortocheată. Pentru o clipă m-am transpus în locul lui Big. Un tip mega-ok. Probabil că în situaţia lui aş fi făcut la fel. Cred că e adevărată afirmaţia că dragostea învinge. Chiar cred că e aşa. Problema este că nu întotdeauna putem să distingem între dragoste şi ceva ce seamănă cu ea... E ca la ciupercile acelea otrăvitoare. Cu cât sunt mai frumoase, cu atât sunt mai veninoase. Nu mi-au plăcut niciodată oamenii care pozau în cuplul perfect. Nu cred în chestii din astea. Prefer dragostea simplă, fără prea multe pupături şi tandreţuri în public, dar dezlănţuită, nebună între cei 4 pereţi. Sună a clişeu? Posibil. Poate sunt eu prea sensibil. Nu ştiu de câte ori am reuşit cu adevărat să rănesc. Poate de vreo 2 ori. Rănit am fost însă de mult mai multe ori. Golul acela în stomac, când simţi că nu mai reuşeşti să te ţii pe picioare: Pe toate le-am simţit!
Mă gândesc că dragostea între Carrie şi Big nu e unică. Există cazuri şi cazuri, despărţiri peste despărţiri. Dragostea învinge oricum. Oare o nuntă alterează iubirea? Presupun că nu. Dorinţa fetelor de a fi prinţese o zi din viaţă - cam aşa aş descrie nunta. N-o voi numi o tâmpenie. (deşi adesea gândesc aşa!) Mi se pare doar în plus uneori. E ca un legământ peste un legământ. Un fel de nod marinăresc. De ce să mai legăm ceva ce oricum e legat printr-un fir invizibil? I dunno. Some day, I'll surely find it out, too.

Niciun comentariu: