Despre mine

Timişoara, Banat, Romania
Imi place să scriu, deşi n-am publicat nimic spectaculos până acum. Mă laud cu câteva articole de presă reuşite. Îmi plac oamenii, dar urăsc minciuna, invidia, bârfa. Ascult muzică când sunt trist. Şi scriu ca să pot redeveni EU.

luni, iunie 09, 2008

Cine sunt eu?

Uneori mă caut. Alteori mă găsesc fără să mă caut. Fără să vreau măcar să mă găsesc. Mă găsesc în tot felul de chestii ciudate. Mă găsesc în îngheţata-sandviş pe care o mănânc uneori, în monitorul calculatorului, în bălţile de pe parcare... Sunt peste tot şi niciodată singur. Sunt eu cu mine şi mă simt ok aşa. Uneori mă ascund sub o mască. În spaţiul virtual sunt altcineva. Nu ştiu de ce nu vreau să fiu eu şi pe net. Poate pentru că sunt mai puternic aşa. Mi-e frică să nu devin vulnerabil. Să nu apară cineva care să-mi încurce treburile. Aici, în acest spaţiu, daţi-mi voie să fiu Raul şi atât. Un tânăr la început de drum, cu prieteni dragi, iubitor de frumos, cu muzica în suflet şi mii de cuvinte în gând. Daţi-mi voie să scriu corect, cu diacritice, dar absurd din punct de vedere al conţinutului. Daţi-mi voie să mă uit la meciuri doar cu coada ochiului. (nu, nu sunt un suporter înfocat, prefer baschetul şi voleiul) Daţi-mi voie să nu vă spun cine sunt eu cu adevărat, ci să vă las să mă descoperiţi voi. (dacă doriţi, bineînţeles)
Îmi place să citesc gânduri diverse. Nu-mi place să le comentez. Îmi fac o părere. Se poate să mă impresioneze anumite scriituri. Atât de tare, încât să îmi doresc în secret să cunosc autorii. Spaţiul virtual e înşelător şi ştiu asta. Nu mă las amăgit. Şi nici nu încerc cu orice preţ să-i cunosc pe ceilalţi bloggeri. Poate mi-e frică de dezamăgiri. Nu-mi place să-mi asum riscuri. Îmi place să trăiesc din plin anumite momente, dar să gândesc înainte orice situaţie care ar putea avea efecte tragice asupra mea sau a celor dragi. I play safe, ca să zic aşa. Întotdeauna!
Sunt un tâmpit uneori. Naiv, visător, mereu cu capul în nori. Duşmani? Am şi din ăştia. Îi cunosc pe toţi. Nu mă pot atinge.
Îmi place să fiu original. Nu-mi plac oamenii care fură. Indiferent ce ar fura: bani, haine, aur, statusuri de mess... Nu-mi plac oamenii lipsiţi de personalitate, care "se inspiră" din stilul altora. Un stil care oricum nu îi prinde.
Detesc minciuna, ipocrizia, lăudăroşenia. Îmi plac oamenii simpli, deştepţi, cu haz. Oamenii cu care se poate vorbi.
Cam atât despre mine. Esenţa se află în cuvinte.

Niciun comentariu: