Despre mine

Timişoara, Banat, Romania
Imi place să scriu, deşi n-am publicat nimic spectaculos până acum. Mă laud cu câteva articole de presă reuşite. Îmi plac oamenii, dar urăsc minciuna, invidia, bârfa. Ascult muzică când sunt trist. Şi scriu ca să pot redeveni EU.

luni, august 18, 2008

Despre o prietenă

"Bă, mi-eşti una din cele mai dragi persoane şi fix de ziua ta am uitat! Îşi doresc tot binele din lume! La mulţi ani!"

Trimiteam acest mesaj azi pe la 14.30, după ce m-am supărat foarte tare că am uitat de ziua unei prietene vechi. Mi-a părut rău, pentru că este una dintre acele persoane despre care scriam ieri. Telepatic... Ceva nu mi-a dat pace, am simţit că trebuie să se întâmple ceva în viaţa ei. Poate a sughiţat ieri.

Peste câteva minute, vine şi răspunsul:

"Şi tu îmi eşti tare drag, de aceea nu contează când îmi spui tu la mulţi ani. Te pup!"

Acest mesaj mi-a făcut ziua frumoasă. Mi-a demonstrat pentru a mia oară că prietenii adevăraţi sunt rari, dar buni. Nu aveam nevoie de demonstraţia asta, dar m-a bulversat în sens pozitiv, dacă pot spune aşa.
Prietena asta a mea e o persoană deosebită. E frumoasă în toate sensurile. E sensibilă, bună, drăguţă, finuţă, efectiv e o persoană deosebită. Nu am mai vorbit cu ea de multă vreme. Uneori trec lunile fără să schimbăm 2 vorbe. Dar atunci când am o problemă, ştiu că pot apela la ea. Nu fac asta. Nu fac asta, pentru că nu vreau s-o supăr cu problemele mele. Nici ea nu apelează la mine. Dar e unul din acei oameni pentru care mi-aş putea tăia un deget. Aş fi acolo pentru ea dacă ar avea nevoie de mine. Oricând, oriunde, fie ce-o fi. Pentru asta sunt făcuţi prietenii!

Niciun comentariu: