Despre mine

Timişoara, Banat, Romania
Imi place să scriu, deşi n-am publicat nimic spectaculos până acum. Mă laud cu câteva articole de presă reuşite. Îmi plac oamenii, dar urăsc minciuna, invidia, bârfa. Ascult muzică când sunt trist. Şi scriu ca să pot redeveni EU.

duminică, august 10, 2008

Mă voi întoarce

Nu sunt nebun, tâmpit, tembel. Sunt doar un visător incurabil. Ba da, poate sunt puţin nebun. Ascult Compact.

Cât aş vrea sa ştii ce s-a întâmplat
Câte nopţi am plâns de când ai plecat
Nu ştiu cine a spus ultimul cuvânt
Şi ne-am despărţit pentru o vorbă-n vânt

N-am crezut atunci că din tot ce-a fost
Vom alege scrum fără nici un rost
Poate nici nu şti cât am aşteptat
Să ne amintim tot ce am uitat

Cât vom alerga pe pământ
Vom minţi mereu suspinând în gând
După ani şi ani mă voi întoarce
După ani şi ani sigur voi veni
După ani şi ani vom fi împreună din nou
Primul nostru gând ne va regăsi plângând...

Şi eu mă voi întoarce. Jur. Nu ştiu când, nu ştiu cum. Dar o voi face.

Niciun comentariu: